Odnośnie gwarancji na samochodu z lpg montowanymi w ASO to ostatnio było jasno powiedziane w Turbo Kamerze, że na takie samochody gwarancje bierze ASO, które montowało lpg, a nie importer czyli SAP, więc mają racje.
Prośba o pomoc wybor modelu octavia I
Zwiń
X
-
Prośba o pomoc wybor modelu octavia I
Witam! Zwracam się z prośbą do Was o opinie. Otóż chciałbym kupić octavie I po lifcie najlepiej kombi koniecznie z klimą. Dysponuję powiedzmy 15k zł. Zastanawiam się czy wybór 2.0l silnika i włożeniem instalacji LPG. Moje pytanie jest następujące:
1. Czy z tym silnikiem niema wiekszych problemów przy LPG?
2. Jeśli tak/lub jesli inny jest do tego lepszy- Jaki byłby najodpowiedniejszy?
3. Jeśli uważacie że w tych kryteriach co założyłem wyżej zalpie jakiegoś dobrego diesla to też pytanko jakiego (choc dielse niestety bedą miały o wiele wiecej juz wyjeżdżone;/)
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwościa na wasze odpowiedzi.
-
-
Witamy na forum . Temat moze się rozrosnąć do sporych rozmiarów, bo co człowiek to inna opinia. Ale tak wstępnie. Czy diesel, czy benzyna, czy LPG? Zależy ile jedździsz rocznie, czy jakieś trasy, czy raczej miasto i lekko poza miastem, czy LPG zamierzasz sam montować (w sensie samemu za instalację płacić ), czy szukasz samochdu już w instalacją? Jak widzisz scenariuszy jest wiele. Wspoomniany przez Ciebie silnik 2.0 jest uznawany za praktycznie bezawaryjny i solidny. Z LPG spisuje się znakomicie, ale to już zależy od instalacji i montażu. W O1 wszystkie silniki benzynowe gazuje się bezproblemu od 1.4 do 1.8T w RS-ie. Wybór jest. Nie odrzucam również diesli . Wiele można poczytać na naszym forum o zaletach i wadach i benzyniaków i diesli, o bolączkach i problemach. Wiele wad i zalet jest z resztą powszechnie znanych, więc pewnie i Ty je znasz. O dieslach, jako że jeżdżę benzyniakiem napiszę tylko tyle, że nie są to złe silniki i niestety, ale ON coraz droższy i z tego co twierdzą taka relacja do PB już pozostanie.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Jaro88, nic dodać nic ująć jak to napisał kolega Northeusz,
Nawet gdzieś na forum jest wątek jaki silnik wybrać 2.0 czy 1.8
Ogólnie jako użytkownik silnika 2.0 z LPG mogę napisać, że silnik jest naprawdę bezawaryjny co potwierdza przebieg ponad 330 kkm w tym 220 kkm z LPG. Jedno co wymaga silnik to wymiany rozrządu i oleju
Dodam jeszcze, że jak kupiłem Ocię z tym motorem był on mało popularny w okresie trzech lat coraz więcej Octavii 2.0 spotyka się na naszych drogach
Komentarz
-
-
Powiem tak jak kupić i montować gaz to nie wiem czy to się kalkuluje. Jak kupić z gazem to pytańie dlaczego sprzedający sprzedaje :?: a o dizlu to sam napisałeśILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jaro881. Czy z tym silnikiem niema wiekszych problemów przy LPG?
Jaro88, jeśli myślałbyś o dieslu w O I kombi do 15 tys zł, czyli mówimy o rocznikach 2000/01 to bądz przygotowany na to, że REALNY PRZEBIEG diesla z tych lat będzie oscylował w okolicach 300-350 tys km. Naprawdę nie znajdziesz 11 letniego kombi z dieslem i przebiegiem poniżej tej granicy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Powiem tak jak kupić i montować gaz to nie wiem czy to się kalkuluje. Jak kupić z gazem to pytańie dlaczego sprzedający sprzedaje?
[ Dodano: Nie 30 Paź, 11 11:07 ]
Zamieszczone przez Jaro882.0l ewentualnie 1.8Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jaro88Aha.. no to ok bede sie trzymal wersji bez turbo przy wyborze Dzieki
[ Dodano: Nie 30 Paź, 11 17:36 ]
Zamieszczone przez ahmed799Jaro88, 2.0 bylo jest bez turboPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz